BCE Sweden AB hanterar hela sortimentet av hårdvara i IBM i (IBM System i iSeries), från de största och senaste Power7-systemen Power6-systemen till de äldre Power5-systemen samt de utgångna IBM eServer iSeries och IBM AS/400-modellerna som IBM inte längre erbjuder support för.
BCE Sweden AB är den största leverantören av underhåll för IBM i i Sverige näst efter IBM själva. Vi har ett enastående gott rykte som bygger på 20 års erfarenhet av att garantera utmärkt återhämtningsförmåga för säkerhet och verksamhet genom underhåll av IBM-hårdvara.
Oberoende underhåll & support av IBM i
Den unika fördelen som alla kunder finner hos BCE Sweden AB är vår omfattande erfarenhet och expertis inom IBM:s Midrange-system. Alla våra ingenjörer och vår tekniska supportpersonal är dedikerade till IBM i (IBM System i, IBM iSeries, IBM eServer iSeries inklusive systemen Power5, Power6, Power7 och IBM AS/400). Detta har naturligtvis en enorm betydelse för den snabbhet och effektivitet med vilken vi diagnostiserar och åtgärdar alla hårdvaruproblem.
Vår service är helt och hållet inriktad på kvalitet och snabbhet i problemlösningen, och erbjuder servicenivåer som är oöverträffade i IT-underhållsbranschen.
Underhåll från BCE Sweden AB av IBM i-hårdvara
Några av våra centrala förmåner:
- En ingenjör som är tilldelad erat konto
- Täckning måndag till fredag eller 24x7x365
- Responstider under 4 timmar
- TSS Service Director-övervakning
- Genuina IBM-reservdelar på lager i Sverige
- Reservdelar på plats hos er (vid behov)
- Möjlighet till regelbundna systemhälsokontroller och förebyggande övervakning