BCE Sweden AB tillhandahåller ett antal underhållstjänster, bland annat underhåll av operativsystem, ersättningssystem, outsourcing av datacenter och dataåterställning.
Som oberoende tjänsteleverantör erbjuder vi opartisk rådgivning och utvärdering av ditt IT-system.
Alla våra underhållstjänster innebär att vi tillhandahåller expertkunskaper, till exempel:
- Dedikerad ingenjörsassistans eller assistans på plats hos kund
- Teknisk support
- Tillhandahållande av reservdelar (på plats hos kund och via försändelser)
- Täckning dygnet runt
- Distribuerad teknisk assistans
BCE Sweden AB har 20 års erfarenhet av att erbjuda expertservice och support för hela IBM:s utbud av IBM i (iSeries) och IBM p (pSeries). BCE Sweden AB hanterar allt – från de största och senaste processorerna POWER7 och POWER6, till de äldre i5 POWER5, p5 POWER5 och de utgångna modellerna AS/400 och RS/6000 som IBM inte längre erbjuder support för.
Underhåll av IBM-hårdvara
Vår specialisering gör att våra kontrakt kan vara flexibla och heltäckande, vilket hjälper ditt företag att fortsätta förändras samtidigt som ni behåller era konkurrensfördelar.
Den unika fördelen som alla kunder finner hos BCE Sweden AB är vår omfattande erfarenhet och expertis inom IBM:s Midrange-system. Vi är också de enda riktiga specialisterna på IBM utöver IBM själva.
Service & support för IBM-system
Detta har enorm betydelse för nivån på vår expertis, vilken märks allra tydligast i den snabbhet och effektivitet med vilken vi diagnostiserar och åtgärder problem med IBM-hårdvara.
Alla våra serviceingenjörer och vår tekniska supportpersonal är dedikerade till IBM POWER7 & IBM POWER6 (tidigare känt som iSeries AS/400 och pSeries RS/6000). Detta har enorm betydelse för nivån på vår expertis, vilken märks allra tydligast i den snabbhet och effektivitet med vilken vi diagnostiserar och åtgärder problem med IBM-hårdvara.